|
Tibia Forum serwisu Tibiafans
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RutYy
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 3:48, 09 Sie 2006 Temat postu: Poradnik dla druida |
|
|
Poradnik dla druida :)
Gdy tylko zdobedziesz 8lv u wyroczni na rooku nalezy wybrac swoje powolanie. Mowisz cos takiego; Hi > Yes > Thais > Druid > Yes.
Gratulacje wlasnie zostales druidem.
Na mapie zamiescilem kilka wazniejszych punktow dla druida.
A - sklep magiczny w ktorym dostaniemy rozdzke i mozemy kupowac "puste runy".
Podchodzimy do NPC Xodeta i mowimy; Hi > Snakebite Rod > Bye. Pierwsza rozdzka jest za darmo.
B - gaj druidow. Tutaj u NPC Marvika mozemy kupic czary dla naszej profesj. Po prostu mowimy; Hi > [nazwe czaru] > Yes > Bye. Oczywiscie istnieja tez odpowiedniki gaju druidow w kazdym miescie.
C - Wejscie do Ancient Temple. To tam powinnismy sie udac by nabic lv.
T - Oznacza Temple,czyli miejsce w ktorym zaczynamy gre na mainie.
D - Oznacza Depo, czyli miejsce, gdzie mozemy chowac swoje skarby.
K - Oznacza miejsce, gdzie u Krola mozna wykupic promocje majac 20lv (tylko dla posiadaczy platnego konta). Mowisz do NPC'a Tibionus; Hail > Promotion > Yes > Bye. Musisz miec w plecaku 20k. Istnieja tez odpowiedniki krola w niektorych miastach.
-> - Oznacza droge do Mount Sternum.
---------------------------------------------------
W opisanych powyzej podziemiach nie ma orka silniejszego niz warrior!
Kupujemy czar swiatla (light=100gp), bierzemy rozdzke (jest za darmo) i ruszamy na orki w Ancient Temple kolo thais. Dobrze by bylo gdybysmy mieli plate armora, plate legssy, dwarven shielda. Jesli nie mam to staramy sie nie wpadac w cale gromady orkow tylko wybijac je z osobna.
Tam siedzimy do 19lv nabijajac mlv (poprzez ciagle rzucanie czaru swiatla="utevo lux") i zarabiajac kase. Zmieniamy tez ciagle rozdzke na lepsza, za ktore juz musimy troche zaplacic (13lv=1k i 19lv=5k).
Oczywiscie istnieja tez inne expowiska (miejsca gdzie mozna zdobywac exp), ale z zycia wiem, iz sa one prawie zawsze oblegane przez innych graczy (roty=Venore, roty=Darashia). Mozna w ostatecznosci expic na larwach (tylko dla pacc)(moze byc niebezpieczne na tym lv bez leczenia) albo Fibula (uwazac na zlurowane potwory).
Od 19lv powinienes zaczac expic na cyklopach. Proponuje Mount Sternum. Uciekasz przed cyklopami i atakujesz z rozdzki od 19lv. Exp nawet niezly, kasa zalezy od szczescia.
A--> - Jest to wejscie w gory od zachodu. Bezpieczna droga. Jest gdzie uciekac.
B<-- - Jest to wejscie w gory od wschodu. Jest to o tyle dobre, iz najlepiej tedy wynosic lootbaga (baga w ktorym trzymamy przedmioty z potworow) i przesowac go po ziemi na niedaleko znajdujaca sie poczte.
C - Oznacza zejscie do podziemi gdzie wedlug mnie najlepiej sie expi.
<--- - oznacza droge powrotna do Thais.
---------------------------------------------------
- Oznacza twoja pozycje startowal gdy tylko zejdziesz do podziemi. Idz w strone strzalki.
B - Oznacz miejsce gdzie dojdziesz z punktu A.
C - Wejscie na poziom wyzej do punktu D. Dojdziesz z punktu B.
D - Wejscie do punktu C.
E - Tutaj znajdujsie 1 cyklop. Latwo uciec i zabic potwora.
F - Resp 2 cyklopow. Radze uciekac do gory w waskim przejsciu tak by gonil Ci tylko jeden.
G - Tutaj tez tylko 1 cyklop.
H - Zejscie poziom nizej. Sa tam 2 cyklopy, a jeszcze nizej troche ghuli i szkieletow.
I - Zjescie poziom nizej gdzie sa 3 cyklopy. Nie warto tam schodzic poniewaz nie ma gdzie uciekac. Mozna starac sie wyciagac cyce lina, ale wedlug mnie lepiej sobie darowac.
J - Sporo Ghuli, Szkieletow, Ratow. Nie oplaca sie schodzic gdyz nie ma gdze uciekac.
K - Resp 4 cyklopow. Jest gdzie uciekac.
---------------------------------------------------
Gdy dobijesz 20lv i masz platne konto wykup promocje. Dzieki niej Soul Pointy i mana odnawiaja Ci sie szybciej. Tracisz tez mniej exp przy kazdej smierci.
Dobijasz 24 potem 25lv. Mozesz robic juz wreszcie jakies pozadne runy. Kupujesz w gaju druidow czary "Ultimate Healing Rune" na 24lv i "Heavy Magic Missle" na 25lv. Zeby zrobi rune wkladasz "pusta rune" w dlon (blank rune za 10gp w sklepie magicznym w kazdym miescie) i wymawiasz odpowiednie zaklecie (umieszczam w nawiasach obok czaru). I tutaj masz dwie mozliwosci;
1. Mozesz robic UHy (Ultimate Healing Rune = "Adura Vita" = 400 many + 3 soul pointy) i je pozniej sprzedawac (nie oplaca sie ich zatrzymywac dla siebie) i troche zarobic.
2. Mozesz tez sobie zupelnie darowac robienie UH'ow i zaczac tworzyc na potrzeby indywidualne HMM (Heavy Magic Missle = "Adori Gran" = 280 many + 2 soul pointy).
Do robienia run potrzeba oprocz many takze Soul Pointy (SP). Odnawia sie je poprzez zabijanie potworow. Jesli grasz na darmowym koncie (FACC) SP odnawiaja ci sie z czestotliwoscia 1 na 2min. Jesli masz platne konto (PACC'a) SP regenreruja sie z predkoscia 4 na 1min. Wazne jest tez, iz musisz zabic potwora, ktory daje wiecej exp nic twoj lv. Tak wiec, orc ktory daje 25exp nie odnowi souli dla 26lv druida.
Polecam zrobic tak: masz 100 SP (MAX) dla PACC'a 200 (MAX), robisz 2,5bp HMM i idziesz robic lv up. Soule ci sie odnowia i wracasz robic znowu runy. I tak ciagle. Albo mozesz ciagle expic.
Nie musisz zmieniac sprzetu (EQ). P-set, d-sheild, steel helmet wystarcza. Nie wydawaj kasy na jakis drogi, lekki sprzet bo to ci jest narazie niepotrzebne (przeciez i tak walisz narazie tylko z rozdzki).
"Wszystkie tropy prowadzily do rebelianckich kopalni krasnoludow. Wczesniej slyszalem legendy o zapalczywosci i sile wojownikow tam zyjacych. Jednak nie obawialem sie. Na wszelki wypadek wziolem kilka run i ruszylem w glab podziemi. Poczatko opor byl nedzny, ale to jedynie cisza przed burza. Na nizszych poziomach kopalni, przeciwnicy stawali sie juz nie do zlekcerwazenia. Swietnie wyszkoleni byli godnym przeciwnikiem, a ich grupa stanowila juz realna grozbe smierci. Mimo tego dalej wypelnialem powierzonal mi misje, przyokazji niezle zarabiajac. W miesci slyszalem pogloski o prastarym wezu, ktory lata temu zostal uwieziony w tych podziemiach przez krasnoludy. Troche zajelo mi odnazlezienie owej bestii, i jeszcze wiecej czasu pochlonelo dostanie sie do niej. Jednak odkrylem pewien tajemny korytarz...nie widoczny na mapach...poprowadzil mnie on prosto do owej bestii. I co sie okazalo? Iz owy bazyliszek jest slepy. Nim zostal tutaj uwieziony pewien wojownik wydlubal mu oczy wlasnie uzywajac Exalibuga. Prubowalem skrocic cierpienia bestii, ale zadna magii, a stwora nie dzialala. Mimo, iż nie znalazlem miecza i pokoju z wezem znajdowal sie kolejny pergamin. Tym razem prowadzil do nieumarlych krain..."
---------------------------------------------------
Dobij 27lv na cycach i idz do kopalni na dwarf guardy.
<-- - Strzalka na poludnie oznacza droge do Thais. Wszystki inne prowadza do kopani. Jest tez droga przez wawoz do kopalni, ale to poznacie pozniej sami.
---------------------------------------------------
Kup czar "Sumonn Creature", dzieki czemu bedziesz w stanie przyzywac podlegle tobie stwory. Przyzywaj monka (utevo res "monk") i atakuj z rozdzki w krasnoludy. Exp i kasa ida nieziemsko szybko. Wez tez runy na wszelki wypadek. Nie boj sie tez UHac monka w krytycznych chwilach. Pamietaj, iz przyzwany przez Ciebie potwor nie bedzie mogl chodzic poziom wyzej ani nizej.
Jesli masz PACC'a mozesz poczekac na DS (utevo res "demon skeleton") i ruszyc na Tomby. Jesli masz blokera i jestes na serverze non pvp mozesz z FE (utevo res "Fire Elemental") tam latac i exp leci wtedy bosko. Mozna tez z DS na scaraby isc, ale bardziej oplacalne sa guardy.
Nie kupuj rozdzki na 26lv poniewaz jest ona niezwykle slaba. Nie dosc ze atakuje z trucizny to jeszcze na 1 kratke. Strata kasy. Sprzetu tez mozesz nie zmieniac.
---------------------------------------------------
Wbij na guardach 35lv i kup czar niewidzialnosci ("utana vid")!
Teraz mozesz expic na Ghoustlandzie na poziomie z DS. Masz juz najpotezniejsza rozdzke (33lv = 15k = tylko dostepna na Edron), bierzesz kilka bp HMM i troche run GFB (Great Fireball). Na niewidce wycinasz w pien caly resp, a GFB uzywasz na wejscie jak cie otacza kilka ghuli. Twoje kombo juz wynosi ok 110 dmg (65 rozdzka + 55 HMM), wiec DS bierzesz na 3 hity. Exp leci niezwykle szybko, a kasa zalezy od szczescia.
Na paccu mozesz juz zaczac tomby solo wymiatac, i nawet sprubowac isc na necro (chociaz mozesz lepiej poczekac na wieksza sile HMM).
Z blokerem mozesz wycinac GS (Giant Spider), DL (Dragon Lord), Dragon's. Wszystko to co nie jest odporne na energie. Mozesz sobie kupic Bohy (Boots of Haste), a p-set moze w sumie zostac.
Mozna tez na niewidce czyscic OF (Orc Fortest), ale tam troche potworow cie widzi, wiec wieksze ryzyko, ale kasa zawsze sie zwroci.
---------------------------------------------------
Jednak największa jazda zaczyna się od 36lv dla druida. Dzieki czarowi Mass Healing (Exura Gran Mas Res) staniesz się niezwykle pożadaną osobą na hydra huncie. Prawdze mówiac jeśli masz czas i blokera to możesz zapomnieć o innych expowiskach do końca swoich dni. Nie opisze drogi do hydr, gdyz zdaje sie na twoich znajomych z teamu. Podam za to kilka rad jak hydry klepac gdyż wbrew pozorom to wcale nie takie łatwe druidem. Na początku powiem, że musisz brać na hydry same mana fluidy (mf - dostępne w sklepach gdzie sprzedaja blank rune). Średnio idzie 4bp MF na 2h huntu (wartości są rózne zależnie od lv i umiejętności blokera). Pamietaj tez, ze musisz miec rozdke od 19lv.
I najważnieszje, czyli jak masz tam expić.
No więc tak:
- czerwone pole - to miejsce gdzie powinienes stac, gdy bloker luruje hydre.
- niebieskie pole - to miejsce gdzie powinien stac sorcerer.
A teraz bardzo wazna rzecz! Nigdy nie atakuj szybciej niz sorc. To jego DS MUSZA pierwsze wchodzic na obrone stwora. Jesli bedziesz atakował jako pierwszy to twoj exp wyniesie okolo 200-400 na hydre. Jesli natomiast zastosujesz moje rady to bedziesz dostawal po 500-750. Czesto zdaza sie, ze sorcowie specjalnie wydluzaja swoj czas ataku, zebys zaatakowal pierwszy, ale ty stoj jak wryty i rusz do szarzy dopiero gdy jego ds sie poruszal.
No dobra gdy sie juz ustawily ds jak na zdjeciu powyzej, mozesz sie stanac w takim samym miejscu co ja. Pamietaj, ze musisz leczyc blokera z czaru heal frend (exura sio "nick").
- zolte pole na zdjeciu - jesli DS zostanie ciezko ranny (jak to znaznaczylem na niebiesko) podbiegnij na zolte pole i uzyj czaru mass healing.
Istnieje tez mozliwosc (na wysokim lv 60+) expienia na hydrach tylko z blokerem. Wtedy stajesz na miejscu DS ktory na zdjeciu jest zaznaczony na niebiesko. Twoje DS stoja w lini prostej z blokerem, a ty przy uzyciu rozdzki od 33lv i czaru exori vis klepiesz ile wlezie. Moja rada to to, zeby nie uciekac gdy sie hydra na ciebie przerzuci tylko czekac, az bloker rzuci exete.
Jesli czytasz ten poradnik to pewnie jestes jeszcze newbe, wiec pamietaj "ZAWSZE MIEJ RZUCONY NA SIEBIE CZAR UTAMO VITA".
---------------------------------------------------
Tutaj macie opis podstawowych czarow i jak je najefektywniej wykorzystywac. Czary dziela sie na dwie kategorie; spontaniczne (rzucane odrazu po wypowiedzeniu zaklecia, nie zabieraja SP) oraz runiczne (ich energia gromadzi sie w runie ktora mozna pozniej uzyc). O ile tak naprawde u druida licza sie tylko 2 czary runiczne (UH'y i HMM) o tyle w spontanicznych juz jest wiekszy problem.
Czary spontaniczne:
Heal Frend (Exura Sio "nick") - Koszt = 700gp. Mana = 70. Druidzi mają to przyjemnosc, ze za 70 many sa w stanie wyleczyc sie z reda na full hp. Po prostu wpisujesz swoj nick do formulki zaklecia.
Force Strike (Exori Mort) - Koszt = 600gp. Mana = 20. Only for PACC. Niezwykle przydatny czar. Poniewaz mana odnawia sie bardzi szybko, tym zakleciem mozemy wycinac cale hordy potworow. Uwazaj jednak, poniewaz dziala jedynie jedna kratke przed toba. Przyda Ci sie gdy jestes niewidzialny. Wtedy mozna deskarnie masakrowac potwory, a w polaczeniu z rozdzka daje zabojczy efekt. Niezle dziala na Ghoust Landzie.
Magic Shield (Utamo Vita) - Koszt = 450gp. Mana = 50. Zabojczy czar, w szczegolnosci dla wysoko poziomowych druidow. Po jego rzuceniu zamiast zycia tracisz mane. Jest tysiace zastosowan tego zaklecia. Uzyj tylko swojej wyobrazni.
Strong Haste (Utani Gran Hur) - Koszt = 1300gp. Mana = 100. Only for PACC. Jest to o tyle dziwne zaklecie, poniewaz po updacie mozna praktycznie chodzic caly czas na tym zakleciu. Dlaczego przydatne? Szybkie chodzenie = szybkie expienie.
Invisibility (Utana Vid) - Koszt = 1000gp. Mana = 440. Czarny kon programu. Praktycznie w polaczeniu z rozdzka i HMM robi z Ciebie boga. Jestes w stanie wycinac potwory w takich ilosciach, ze az glowa boli. Polecam szczegolnie na Ghoust Landzie i OF.
]Summon Creature (Utevo Res "[nazwa stwora]"). - Koszt = 2000gp. Mana = zalezy od stwora. Niezwykle przydatny czar dla srednio lv druidow. Tak naprawde dopiero godny zainteresowania od 27lv, kiedy to mozna przyzywac:
- Monka - od 27lv - niezwykle przydatny np na dwarf guardy, OF. Bardzo szybko sie leczy, a jego hity nie sa, az takie zle.
- Orc Berserker - od 27lv - ludzi czesto przeceniaja jego role. Jest on bardzo szybki i ma mocne ciosy, ale niezwykle slaba obrone. Ja go nigdy nie wykorzystalem.
- Demon Skeleton - od 28lv - dzieki jego odpornosci na ogien czesto wykorzystywany do expienia na smokach. Na scarabach tez niezle sobie daje rade. Z uwagi na jego duza sile czesto tez brany na Hydry i Hero.
- Orc Leader- od 29lv - bardziej wytrzymala wersja DS. Ma slabsze hity (ciosy), ale z uwagi na duza liczbe zycia czesto brany na expienia na Dragon Lordach.
- Fire Elemental - od 30lv - Szalony potwor. Potrafi rzucic takie kombo, ze szczena opada. Niestety ma ataki obszarowe (na 3 kratki w ksztalcie "+") przez co zadaje obrazenia tobie i towarzyszom. Przydatny tylko na serverach non pvp.
Oczywiscie istnieja tez inne czary spontaniczne ktore powinienes kupic. Wymienilem tylko te wedlug mnie najbardziej przydatne, ktore zrobia z Ciebie maszyne do zabijania. Zapraszam do zapoznania sie z czarami na stronie glownej.
---------------------------------------------------
Wraz z najnowazym updatem zostaly wprowadzone rozdzki. Wedlug mnie to troche wywyzsza profesje magiczne ponad inne. Prezentuje tutaj krotki opis rozdzek dla druida.
- Snakebite Rod - rozdzka od 7lv. Zadaje obrazenia od trucizny (srednie 13). Zasieg na 4 kratki. Koszt many 2. Cena w sklepie - darmo pierwsza, kolejne 500gp.
- Moonlight Rod - rozdzka od 13lv. Zadaje obrazenia od energii (srednie 19). Zasieg na 2 kratki. Koszt many 3. Cena w sklepie 1k.
- Volcanic Rod - rozdzka od 19lv. Zadaje obrazenia od ognia (srednie 30). Zasieg 3 kratki. Koszt many 5. Cena w sklepie 5k.
- Quagmire Rod - rozdzka od 26lv. Zadaje obrazenia od trucizny (srednie 45). Zasieg 2 kratka. Koszt many 8. Cena w sklepie 10k.
- Tempest Rod - rozdzka od 33lv. Zadaje obrazenia od energii (srednio 65). Zasieg 1 kratki. Koszt many 13. Cena w sklepie 15k - tylko na Edron.
---------------------------------------------------
Czesto zadawane pytania:
Newbie: Czy po Updacie mlv (magic level) rosnie wolniej?
Ja: Nie. Powiekszyla sie 4 razy liczba potrzebna do awansu, ale tez 4 razy szybciej odnawia sie mana. Wiec czas sie nie zmienia.
Newbie: Ile teraz many potrzeba na przywolanie stwora?
Ja: Tyle ile przed updatem. Teraz jedynie zmienilo sie to iz sam czar mozna dopiero kupic na 25lv.
Newbie: Jakie skille, na jaki lv?
Ja: Druid nie potrzebuje skilli. Jego priorytet to lv i mlv. Standardowo mlv to wedlug mnie taki, ktory nie jest nizszy od lv.
Newbie: Dlaczego opisales tylko tyle miejsc do expienia?
Ja: Sa oczywiscie rozne miejsca gdzie mozna expic, ale daje Wam mozliwosc odkrycia tego samodzielnie. Pozatym jest wiele poradnikow opisujacych dany teren, wiec wystarczy poszukac.
---------------------------------------------------
Nie pekaj, poradzisz sobie! Zdolniacha jestes!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ziomex
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 10:08, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No to sie postarałeś bardzo ładny poradnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bocian
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:40, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z kąd ty bierzesz takie pomysły i chęci . Naprawde dobry poradnik. narx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RutYy
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:18, 09 Sie 2006 Temat postu: dzięki ;) |
|
|
Poprostu chcę aby te forum było ciekawe, a nie puste ^^
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleirin
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:19, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
widzialem ten poradnik juz gdzies ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brock
Administrator
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 13:21, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja już mówiłem po pierwsze wszystkie poradniki jakie oni piszą tutaj są skopiowane z innego forum... (usuwać je??) A po drugie po co piszecie posty typu znow gz poradnika.... WOW extra.. w regulaminie jest napisane nie piszemy bzdurnych i powtarzających się postów tylko po to żeby mieć ich wiencej na koncie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ultimoo
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 0:33, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ten poradnik jest naprawde fajny. Sam czytałem go wiele razy. Jeśli ktoś z was chce naprawde rozpocząc gre druidem to służe pomocą 50 lvl w tej profesji to naprawde żadkość więc znam sie na żeczy HeHeHe
Hail Druids Power !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tirveliusa
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:40, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ultimoo napisał: |
Jeśli ktoś z was chce naprawde rozpocząc gre druidem to służe pomocą 50 lvl w tej profesji to naprawde żadkość |
no nie wiem czy takie zadkie jak znam drutuw nawet z 140 lvlem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ultimoo
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 13:31, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Spoko u mnie na servie na 50 lvlu byłem na 8 miejscu w druidach więc wiesz Szkoda że po update nie umocnili druidów :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tirveliusa
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:11, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
e na pvp wzmocnil bo teraz mozesz walic z run przez battle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ultimoo
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 17:58, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz też mi wzmocnienie ... Kto chciał to strzelał z aim-bota :/ Po za tym w PvP druid leczy sie tylko teoretycznie lepiej od Sorcerera (mam tu na myśli Exure Sio), sorc walnie Exure Gran i na dobrym m lvlu doda mu ona Full Hp. Ja myślałem że dodadzą coś w stylu Great Energy Beam. Druid jest w końcu uczniem natury więc jakiś "wodny atak" (coś jak atak hydry) naprawde by sie przydał. Niewiem za to po co Druidowi czar "Poiston Storm" - jest to beznadziejny czar ofensywyny na który potrzeba 600 many oraz 50 lvla, a jego efekt to zwyczajne zatrucie do zniwelowania czarem "Exana Pox" ...
To samo tyczy sie "Paralyze Rune". Aby użyć tej runy potrzeba 54 lvla ,a w momencie użycia tracimy 900 many ! Niestety efekt jest kiepski - "Exura" całkowicie eliminuje 10 sekundowy efekt paraliżu.
Rozumiem że Druid to postać głównie Defensywna, dlaczego więc nie wprowadzono jakiejś Tarczy Ochronnej .... Na te i inne pytania chyba nigdy nie otrzymam odpowiedzi :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xynox the Knight
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel przed kompem...
|
Wysłany: Nie 13:53, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz, widziałem taki poradnik na tibia.org.pl . Sorx, ale chyba skopiowany (nie jestem pewny i nigdy tego nie będę, ale widzę). ;P Więc fajny, ale skopiowany z innego forum ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ultimoo
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 14:12, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Xynox the Knight napisał: |
Wiesz, widziałem taki poradnik na tibia.org.pl . Sorx, ale chyba skopiowany (nie jestem pewny i nigdy tego nie będę, ale widzę). ;P Więc fajny, ale skopiowany z innego forum ;P |
Człowieku, po co ten post ? Przecież Brock napisał, że wszystkie te poradniki są skopiowane z innych stronek. Mówione też było żeby niepisać "WoW fajny" itp. Następnym razem zobacz czy to co piszesz ma sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xynox the Knight
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel przed kompem...
|
Wysłany: Wto 14:24, 15 Sie 2006 Temat postu: Kopiowanie poradników -,- |
|
|
Ta, tylko ja sam napisałem a nie... Tirv tak samo, on napisał to sam a nie skopiował ze stronek... Więc zastanów się co mówisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|